متاسفانه هیچ راهی نداره و داروها تاثیری نداره.باید دوره اش بگذره
دوستم پسرش اینجوری بود سر دخترش دکتر گفته بود یه ساعت قبل اینکه جیغاش شروع شه با سرنگ روغن زیتون بریز تو مقعدش اونم همین کار رو کرد میگه همون موقع پی پی میکنه راحت میشه و میخوابه
الهی بگردم درکت میکنم با اینکه پسر من کولیکش خیییلی کم بود و رفلاکس نداشت ولی چقد سخت بود تا اون دوران بگذره...
میدونم شاید از نظرت چرت بیاد ولی فقط یکم صبر لازمه عزیزم🫶🏻طاقت بیار تموم میشه این روزا
منمهمینطور😔
بچه منم از عصر تا شب همینطوره اولا میترسیدم
الان دیگه محلش نمیزارم تابش میدم تا خوابش ببره
باید یه دارویی بهش بدی که بهش بسازه بخوره و بخوابه
کولیک ایز چطوره.امتحان کردی?
اخی عزیزم طفلی دردمیکشه توهم بیشترازاون
من قطره کولیف دکتر داده عصر و شب یک ربع قبل شیر ۵ قطره میدم گریپ میکسچرم که هر هشت ساعت میشه داد تا ۶ بار که اونو من فقط مواقعی که میپیچه به خودش میدم
منم گریپ میکسچرمیدم یکم بهتره گلم
عزیزم خیلی سخته من ای روزا رو گذروندم سعی کن شکمشو اکثرا با روغن محلی ماساژ بدی نداشتی هم با روغن زیتون یا بچه بعدش قنداقش کن تو بغلت بگیر راه برو ارومش میکنه من کولیف میدادم خوب بود
گرامیچر بده یکم بهتر میشه پسر منم اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.