من از اول هردوهفته رفتم یکشنبه هم میخوام برم چون به شدت ادم استرسی هستم☹️۲۶ هم آنومالی دارم
دکترم بمن گف ۲۲ هفته برم انومالی تکمیلی
اینقد تعرفه ها گرون شده ادم نمیتونه بره یه سر به بچش بزنه
من نرفتم هنوز از انومالی🥲🥲
ن منکلا دیر ب دیر میرفتم حوصلم نمیشد و شنیدم خوب نیس سونو زیادی مگ مشکلی باشه😬کم کم نوار قلب میزارن برات ب همون راضی باش
هر سه هفته یکبار دکترم سونو میکنه
البته با این همه سونو و چکاپ آخرین بار جفتم سرراهی شده این هفته دوباره میرم انشاالله بهتر شده باشم
من هنوز سونو نرفتم خیلی دلم میخواد برم ببینم چقدر بزرگ شده راهمم دوره که برم سونو بدم دیگه آخر ماه نوبت دکتزمه هر موقع گفت برم سونو میرم
من بعد از انومالی رفتم واسه چک کردن طول سرویکس
فک کنم ۲۰ هفته بودم
دیگه سونو نرفتم تا این هفته میخوام برم سونو وزن
زود میگذره عزیزم.چون تکونای بچه رو حس میکنی خیالت راحته مثل اوایل نیست که ادم هی نگران شه.دلت کمتر تنگ میشه.ولی با این حال میتونی خب بری سونو ببینیش هروقت دلت تنگ شد
منم ۱۲ روز دیگه مونده تا انومالی
خیلی دیر میگذره
من هر دو هفته میرفتم میدیدمش😂😐🤌🏼
۲۴ هفته هم خوبه بری
سونوی وزن چند هفته س عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.