۶ پاسخ

چقد حساسییییی، نشمار اینجوری همین که هر روز حسش کنی کافیه

اونقدرم سخت نگیر ک دقیقه ای بشماری
مثلا یه چیزی بخوری دراز بکشی تو یک ساعت باید چهار پنج بار تکون بخوره خیلی خودتو درگیر دقیقه اینکه چندتا تکون میخوره نکن استرس میگیری

والا من اونجوری نمیشمرم دیگه وقتی حرکت میکنه بنظرم شمردن بیشتر استرس میده ب ادم.پسر منکه زیاد حرکت میکنه تا حالا نشمردم

منم بلد نیستم ولی حواسم هس که کلا روز چقدر تکون میخوره یا میبینم بعد هروعده غذایی تکون میخوره، قل میخوره خودشو سفت میکنه. دیگه همینا رو تا اخر شب که میبینم بنظرم‌ کافیه

بهداشت به من گفت بعد از غذا خوردن دراز بکش توی یک ساعت پنج تا حرکت داشته باشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی