من یه دوست صمیمی دارم واقعا جای خواهرمه همسایمونم هست باهم رفت واومد داریم همچیم پیش هم میگیم ولی باز حس میکنم هرچقدرمممم طرف خوب باشه یه چهارچوب نگه داری خیلی خوبه
مثلا هیچوقت از دعوامون نمیگم یا چیزای خصوصی زندگیمو
ولی در کل خیلی صمیمی و راحتیم
من دوتا دوست دارم یکی خواهرم یکی مادرم هرچی میشه ب هم میگم درد دل میکنیم
منم یه دوست این مدلی دارم ،ایشالا ک خدا برام حفظش کنه ،یعنی تو تموم ذوقامو و ناراحتیام پا ب پامه
بنظرم پیدا کردن همچین دوستی نیاز به ی رابطه عمیق و کهنه داره ک باید تو سن پایین شکل بگیره و ادامه دار بشه ،وگرنه تو این سن دیگه نمیتونی همچین دوستی پیدا کنی
دوستی ندارم ولی با یکی از ابیجی هام خیلی دوستم همه چیزمو بهش میگم ۲ سال ازم بزگتره
من ی دوست صمیمی دارم خیلی هم باهاش راحتم ولی ب نظرم ادم باید ی مرزی واسه خودش بزاره من با مامانمم راحتم باهاش تو خیلی از مسائل مشورت میکنم
من ندارم فقط به شوهرم میگم مشکلی با شوهرم باشه به هیچکس نمیگم😕
من دارم خیلیم خوبن ولی ی مدت از همه دور شدم
منم دلم یه دوست صمیمی میخواد ولی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.