۲ پاسخ

سلام عزیزم دکتر بهم گفت کم کم با یه وعده شروع کنم اونم با فرنی و حریره بادوم

عزیزم فک کنم دخترت چندروز دیگه ۶ماهش کامل میشه میره تو۷ماهگی.
دکتر به من گفت با فرنی شروع کن آرد برنج خودت درست کن و با آب بزار بپزه بهش بده بهتره شیرهم اضافه نکنی

سوال های مرتبط