۴ پاسخ

مبارکه عزیزمم خیلی قشنگه
فقط چرا پای عروسک این شکلیه ترسناکه😂

این دوتا عروسک چراانقد ترسناکن😂😂قیافه عروشک دختره چرا اینجوریه،شبیه زن ریسس جمهور فرانسه س😂

قشنگه همه چیزش مبارکه ❤️

کو پس

سوال های مرتبط