نه اذیت نمیشه خیلی ترس پدر و مادرا خیلی بیشتر از دردش هست، هرچی زودتر بهتر من چهل روزگی ختنه ش کردم همون جیش اول که ریخت روش دردش اومد دیگه قطره استامنیفن دادم تا صبح سر چهار روزم حلقه ش افتاد و تمام شد
اره ازیت که میشه ولی هر چه زود تر بهتر بزرگ بشه ازیت میشه و اگر بفهمه دیگه از یادش نمیره من پسرمو ۱۵ روزگی ختنه کردم و یه هفته ای خوب شد خداروشکر فکر کن تا الان ختنه نمیکردم خیالم دیگه راحت نبود که
عزیزم چرا تا حالا نبردیش؟
موقع تزریق بی حسی گریه دارن بعدش هم ی کم اذیت میشه ولی با شیاف و استامینوفن خوب میشن
هرچی کوجیکتر باشن راحتتر انجام میشه کمتر اذیت میشن
ننه منم هنوز نبردمش 🥹🙃🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.