۴ پاسخ

نه اذیت نمیشه خیلی ترس پدر و مادرا خیلی بیشتر از دردش هست، هرچی زودتر بهتر من چهل روزگی ختنه ش کردم همون جیش اول که ریخت روش دردش اومد دیگه قطره استامنیفن دادم تا صبح سر چهار روزم حلقه ش افتاد و تمام شد

اره ازیت که میشه ولی هر چه زود تر بهتر بزرگ بشه ازیت میشه و اگر بفهمه دیگه از یادش نمیره من پسرمو ۱۵ روزگی ختنه کردم و یه هفته ای خوب شد خداروشکر فکر کن تا الان ختنه نمیکردم خیالم دیگه راحت نبود که

عزیزم چرا تا حالا نبردیش؟
موقع تزریق بی حسی گریه دارن بعدش هم ی کم اذیت میشه ولی با شیاف و استامینوفن خوب میشن

هرچی کوجیکتر باشن راحتتر انجام میشه کمتر اذیت میشن

ننه منم هنوز نبردمش 🥹🙃🥹

سوال های مرتبط

مامان مهراد😍 مامان مهراد😍 ۸ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی