اگر وزن گیریش خوبه یا بعد از شیر خوردن راحت میخوابه بدون شیراز اندازست ، زمان پسرم وزنش اونقدر که باید میشد نشد و بد از این که شیر میدادم هنوز با دهن باز دنبال سینه میگشت و احساس میکردم کلافه میشد انگار گرسنش بود ولی شیر نمیشوند تو دهنش البته سینه هام زود خالی میشد ، بچه هم مدام گریه میکرد بماند که هر دکتری میبردم میگفت گریه هاش به خاطر کولیکه ولی خودم براش شیر خشک گرفتم دیدم چقدر آروم شد بچه متوجه شدم شیرم کم بوده
اگه با شیرت سیر میشه راحت میخابه خوب وزن میگیره یعنی کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.