خوردنهندونه تو دوره شیردهی بده؟

۵ پاسخ

تازه زایمان کردی بخاطر سردیس بهتزه نخوزی . ولی شنیدم شیرو زیاد میکنه چون ایداره

من شنیدم اوایل شیردهی اصلا خوب نیست از ۶ماهگی به بعد ایرادی نداره

نفخش زیاده نخوری بهتره

فک کنم هندوانه نفخ داره خوب نباشه بازم بپرسین

نه اب دارع خوبه

سوال های مرتبط

مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی