از چند ماهگی میتونم دیگه حبوبات بخورم؟

۴ پاسخ

من الانم نمیتونم بخورم

من ک همین الان هم میخورم ولی نفخشو میگیرم ..سر پسرم تا چهار ماه نخوردم بازم کولیک داشت ولی این سری همه چی میخورم خداروشکر خوبه

حبوبات باید دو روز خیس کنی بعدم اگر یه موقع خوردی خیس نکرده چایی نبات یا آب‌جوش نبات با عرق نعنا بخور

میگن بعد چهل روز،
ولی من که خوردم،تاپینگمو ببین😄

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی