من الانم نمیتونم بخورم
من ک همین الان هم میخورم ولی نفخشو میگیرم ..سر پسرم تا چهار ماه نخوردم بازم کولیک داشت ولی این سری همه چی میخورم خداروشکر خوبه
حبوبات باید دو روز خیس کنی بعدم اگر یه موقع خوردی خیس نکرده چایی نبات یا آبجوش نبات با عرق نعنا بخور
میگن بعد چهل روز،
ولی من که خوردم،تاپینگمو ببین😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.