۸ پاسخ

والا بعد چله همه چی خوردم نفخ میکنه شربت بهش میدم
باید بخوری رودش عادت کنه

من از الان همه چیز میخورم اوایل کم اما الان شکم سیر باید بچه بدنش عادت کنه وگرنه خودت از پا میوفتی

من بعداز یک ماههمه چی خوردم ولی پشتش عرق رازیانه میخوردم و آخر دو ماهگی هم کولیکش کلا از بین رفت خداروشکر

من دارم کم کم میخورم همه چی که عادت کنه

سه ماهش که تموم شد

من یه ماهگیش که تموم شد دیگه همه چی میخورم دل دردم نشد

من بعد ۳ ماهگیش همه چی دیگ دارم میخورم اون س ماه اولم میخوردم بلافاصله بعدش عرق رازیانه اینا میخوردم یا عصرها بهش گرمیچر میدادم ک دل‌درد نگیره

دلم هندونه میخوااد😪😭🤲

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی