من همه چی میخورم
دو از جونت کوفت میتونم بخورم فقط😑از یه طرف چیزای نفاخ نمیخورم که دخترم اذیت نشه از یه طرف حساسیت به پروتئین گاوی داره اونم خودش به اندازه کافی منع خوراکی داره😑شبی معتادا شده قیافم اینقدر هیچی نمیخورم
من همه چیز میخورم . فقط یکی دو هفته اول دکتر گفت لبنیات و حبوبات نخور.
اگه همه چیز بخوری متوجه میشی چیا بیشتر رو بچت اثر داره دیگه اونارو محدود میکنی.
من هر وقت عدس پلو یا فست فود یا ... میخورم بچم به شدت دلدرد میگیره چند ساعت بعدش . خب اینارو نمیخورم یا دارچین میزنم عدس پلو رو بهتر میشه.
خودتو عذاب نده چند وقت دیگه از بچه داری زده بشی.
خودت چی میخوری ؟
منم ابگوشت بدون نخود و سوپ و این جور چیزا
منم دقیقا همینم خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.