۷ پاسخ

قطره کولیک پدیابست بده راحت میتونی همه چی بخوری

من الان یه هفته میشه ک فقط برنج میخورم و گوشت و نون
ولی بازم نصف شبا ۶ ساعت کولیکش میگیره و نمیذاره بخابم
انگار باید دوره اش بگذره

امتحان کن اگه اذیت نشد بخور

ببین جو زیاد بخور ک هم شیرت زیاد شه هم برای بچه خوبه بعد امتحان کن ببین اگه بچه اذیت شد ی چیزایی رو نخور مثلا من شیر خوردم دیدم بچم اذیت نشد دگ میخورم یا ی سری غذاهارو

تو چه بخوری چه نخوری بچه دلدرده.
من فقط لبنیات نمیخورم بقیشا میخورم بعدش تو اب عرق نعنا میریزم‌ومیخورم

من ک همش مرغ میخورم تنها چیزیه ک خوبه شبیه مرغ شدم دیگه ، مرغ و خورشت کدو و کباب و گاهی ماکارونی

تقریبا همه چی میخورم

سوال های مرتبط