۷ پاسخ

هیچی
من فقط رانی انبه میخورم

غیرمنطقیه😄😄

سیب گلابی انجیر زیتون موز
همینها فقط

سیب گلاب بخور خیلی عالیه

به نظرم فقط انبه و آناناس نفخ نداره.
گیلاس.هندوانه.زردآلو.خیار.همه میوه های فصل ک سردی هستن نفخ دارن

هیچی😄😄

من هندوانه خورده بودم بدجوری بچم دل درد گرفته بود

سوال های مرتبط