هیچی
من فقط رانی انبه میخورم
غیرمنطقیه😄😄
سیب گلابی انجیر زیتون موز
همینها فقط
سیب گلاب بخور خیلی عالیه
به نظرم فقط انبه و آناناس نفخ نداره.
گیلاس.هندوانه.زردآلو.خیار.همه میوه های فصل ک سردی هستن نفخ دارن
هیچی😄😄
من هندوانه خورده بودم بدجوری بچم دل درد گرفته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.