۵ پاسخ

همه میوها خداروشکر نفخ دارن بخور رو برو چاره ای نیس بقول بقیه بزار عادت کنه

دوران شیر دهی جوری شده که نمیتونی هیچی بخوری دیروز یکم انگور خوردم امروز از گلوم آورد اونقد که اسهال بود

موز و سیب و انگور و گرمک و انجیر

عزیزم میوه ها رو فعلا مدل کمپوت بپز بخور ، خصوصا گلابی و هلو . اصلا نفخ نمیکنی

من موز میخورم ،با سیبو گلابی

سوال های مرتبط

مامان مامان لیام 👶🫀 مامان مامان لیام 👶🫀 روزهای ابتدایی تولد