۵ پاسخ

من همچی خوردم

مایعات زیاد بخور هر میوه ی پر آبی خوبه

من که همچی میخورم

تو هر کاری کنی بچه تا معدش عادت کنه نفخ و کولیک داره می تونی عرق نعنا بعد از هر چیزی بخوری

نه آجیل شیر و زباد میکن

سوال های مرتبط

مامان مامان لیام 👶🫀 مامان مامان لیام 👶🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی