چ میوه ای توی شیردهی میشه خورد؟؟

۴ پاسخ

بخاطر کولیک میوه های سردو نخور.
طالبی توت سفید انجیر و زردآلو دورنگا اینا گرمیه

همچی میسه خورد

همچی به جز آناناس

ب این گرونی میوه ای گیرمیاد ابجی ک بخوریم😓😓

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی