۶ پاسخ

من که بیشتر از یک ماهه که همه چی میخورم

بستگی داره ک چرا دکتر گفته باشه لبنیات نخوری .اگه بخاطر حساسیت بچه ت به پروتئین گاوی باشه حتما از خودش سوال کن ممکن آزمایش نیاز باشه تا بفهمی حساسیتش خوب شده یا نه

من هنوزم لبنیات و حبوبات استفاده نمیکنم
بعضی وقتا اینقدر دلم فلافل میخواد ولی نمیشه خورد احتمال اذیت شدن هست
من حتی وقتی سبزی میخورم دخترم بیشتر بالا میارم اینو متوجه شدم

فک کنم 6ماهگی

۴ماه به بعد

آی لعنت به هرچی نفخ و کولیکه دیگه کم اوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی