من که بیشتر از یک ماهه که همه چی میخورم
بستگی داره ک چرا دکتر گفته باشه لبنیات نخوری .اگه بخاطر حساسیت بچه ت به پروتئین گاوی باشه حتما از خودش سوال کن ممکن آزمایش نیاز باشه تا بفهمی حساسیتش خوب شده یا نه
من هنوزم لبنیات و حبوبات استفاده نمیکنم
بعضی وقتا اینقدر دلم فلافل میخواد ولی نمیشه خورد احتمال اذیت شدن هست
من حتی وقتی سبزی میخورم دخترم بیشتر بالا میارم اینو متوجه شدم
فک کنم 6ماهگی
۴ماه به بعد
آی لعنت به هرچی نفخ و کولیکه دیگه کم اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.