۳ پاسخ

من الان دوماهه نخوردم

بچتون آرومه یا دل درد رو داره؟

والا من از سه روزگی ماست میخورم دوغ شیر ماست هم خیلی میخورم😁

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی