تا چند مدت نباید لبنیات بخوریم؟ بچم 35 روزشه

۷ پاسخ

مگه نباید خورد
بنظرم همه چی بخوری ولی ب اندازه زیاده روی نه

لبنیات سردی اگر دیدی بهش نمیسازه نخور چون دلدرد میاره راحت نمیخوابن من کلا ی بار خوردم اونم پسرم شب تا صبح نخوابید دیگ نخوررم فهمیدم نمیسازه

سر اولی خوردم حساسیت داشت .این یکی منتظرم چهل روزش تموم بشه کم کم شروع کنم

داری شیر میدی اگه کلسیم خودت هم باید تامین شه

با عسل بخور که نفخ نکنه

به من گفتن نخور البته قدیمیاا میگنا

من فقط پنیر ب بچم نمیسازه
دوغ و ماست و کره میخورم

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی