من میخوردم از همون اول ی مدت نخوردم دیگ جونی نداشتم دکتر دعوام کرد گفت هیچ فرقی نداره بخور بچه اگ کولیک و رفلاکس و اینا داشته باشه تو بخوری یا نخوری باز همونه
من از اول خوردم
من از دکترم پرسیدم گفت همه چی بخور بجز سیر خام و پیاز خام. چون طعم شیرت رو بد میکنه. حبوبات هم نفخش رو بگیر بخور که ضعیف نشی
من بعد 50 رورزگی شروع کردم به خوردن ولی حبوبات یه روز کامل خیس میکنم. نفخش گرفته بشه، لبنیات هم با گرمیجات میخورم که سردیش بچه رو اذیت نکنه
گلم اگه کم بخوری ک بچه عادت کنه اگه نخوری بعدهابچه بیشتراذیت میشه
من تا ۳ ماهگی رعایت کردم.خدا رو شکر بچم ۳ ماه رو ک رد کرد دلدرداش خوب شد دیگه
من لبنیات خیییلی کم کردم
تا پنج شیش ماهگی😕😕
بخور عزیزم
بخور سخت نگیر مگر اینکه آلرژی داشته باشه
من همه چیز میخورم به تتها چیزی که واکنش میده اش رشته اس که کولیکز بهش میدم خوب میشه
همه چی میخورم من تا عادت کنه
تا حالا آلرژی و حساسیت هم نشون نداده رفلاکسشم خوب شد کولیک هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.