۹ پاسخ

تا ۴..۵ ماه اوجش

سوال منم هست

دو س ماه

تا یک ماهگی بعدش کم کم بخور عادت کنه

منم تا الان هیچی

ما میگیم تا ۴۰ روزگی نباید خورد,بعدش باید بخوری تا بچه عادت کنه ولی من خودم از روز دهم تقریبا همه چی خوردم هم بچه ی اول هم بچه ی دوم

میگن تا وقتی غذاخور میشه باید رعایت کرد

والا باید کم کم شروع کنی ببینی چی اذیت میکنه وگرنه بعدا با درد دندون قاطی میشه نمیفهمی

من تا الانم نمیخورم . نمیدونم تا کیی نباید خورد

سوال های مرتبط