۲ پاسخ

اگه دردش قطع نمیشه برو. دکتر ولی اکه مقطعیه مهم نی

بنظرم حتما برو دکتر با باهاش حرف بزن علائمت رو بگو‌
کلا بنظرم هر دردی رو در بارداری باید جدی گرفت‌
نمی‌خوام بترسی البته ❤️
من هفته ۱۸ این طوری شدم متاسفانه هی فکر میکردم درد طبیعی بارداری هست
ولی آپاندیس بود فوری عمل کردم

سوال های مرتبط