۷ پاسخ

برفک نیستاتین بده

برفکه دهانه ،یه چیز عادیه که همه بچها میزنن ،قطرع نیستاتن بگیر از داروخونه ،هر۸ساعت ۱۰قطره رو با گوش پاک کن بردار بمال روی سفیدیای دهنش اونجوری اثرش بیشتره زودم خوب میشه

کلفوره بزن همینجا لبش

ممکی ددیی ؟

برفک دهانه،دهنشو باز کنی میبینی همجا هست
قطره نیستاتین بخر بزن

برفک

برفکه ببر دکتر قطره بده

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی