۷ پاسخ

دماغش کیپه خب
قطره سدیم کلرید دماغ نوزاد بخر بریز با موف گیر تمیز کن
جاش رو تند تند هر ۲ساعت عوض کن بچه وقتی سرما میخوره جیشش زیاد میشه اذییت میشه با پوشک وقتی کلافس بچه اول جاشو عوض کن بعدش شیر بده هر بار دماغش رو هم تمیز کن
اگه باز سینه نگرفت شیرت بدوش تو شیشه بده شاید گلوش درد می‌کنه مک زدن براش سخته

شیرخشک هم میدی

چون سرماخورده یا گلو درد داره یا بیتیش کیپ پسر منم اینجور بود چند روز شیرتو بدوش بریز شیشه بخوره

گلوش شاید درده

شاید بینیش گرفته

واکسن زدی؟؟

اگر سرما خورده احتمالا گلوش درد میکنه

سوال های مرتبط