حالا از این به بعد دیگه نمیگذرهههه😐😐
مال من فقط روی x² زده 🤔🤔🤔یجوری داره میگذره ک نمیفهمم به کدوم کارم برسم
واقعا فروردین خیلی چندش
باز خوبهمثل منماه نهمت نمیوفتاده تو فروردین🤦♀️😐
برای منم کلا دیر میگذره
وای دقیقا و منی که دو هفته دیگه زایمان دارم و به هزار تا اتفاق دارم فکر می کنم 😖
راس میگی
وای دقیقاااااا😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.