منم ارده کنجد خالی میخورم
میگن کنجد خوب نیست
زیاد نخور خوب نیس گرمه
زیاده روی نکن
شنیدم کنجد خوب نیس زیاده روی نکن
خوب نیس نخور
ب همسرت بگو عزیزم بگیره گرون هم باشه همسرم برام گرفته ولی میگه زیاد نخور بعد زایمان بهت میدم بخوری 😂کنجد هم گرمی هست
گرمی هست
اره ولی نه زیاد حتما نباید مغزی جات باشه که
اره میتونی رو خرما بریزی بخوری یا سوهانک کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.