۴ پاسخ

انبیایی خوبه هم تختی من موقع سرکلاژم دکترش انبیایی بود انگار خیلی هم باخداست دائم ذکر میگه

میخای بری ۱۷ شهریور؟

کدوم شهر خب

من از اول بارداری تا الان پیش انبیایی هستم
ولی برای زایمانم ایشون نمیان بیمارستان دولتی .

ولی دکتر خوبی هست
برای طبیعی و بخیه زدن و حرفه بودن خوبه
جندقی نمیشناسم

سوال های مرتبط