خانمایی ک سرم میزدین برا تهوع دارو هم میخوردین برا تهوع

۳ پاسخ

هم سرم میزدم هم روزی ۴ تا قرص ضد تهوع میخوردم

بله من بعد سرم که توش ب۶میزد دوساعت بعدش هم دوباره میگفت ب۶بخور بعد اون هر هشت ساعت بخور

تاپیک منو ببین اونو میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری