دوستان چهارماهگی واکسن اذیت میکنه

۱۰ پاسخ

نه اصلا

بدن به بدن داره نگران نباش

راحت تر از دوماهگیه

من دو ماهگی خیلی اذیت شد میترسم از ۴ ماهگی

اگ پاراکید رو دقیق سروقت بدی نه زیاد
مث همون دوماهگیه
استرس به خودت نده عزیزم

ما رو که اذیت نکرد خداروشکر

برای من اذیت داشتن
ولی از واکسن ۲ماهگی کمی بهتر بود

احتمال زیاد اره

دختر من فقط نق میزد و باید تو بغل نگهش میداشتیم ولی از دوماهگی آسون بود ولی تب کرد

مثل واکسن دو ماهگی

سوال های مرتبط