۶ پاسخ

من از الان که سه ماه و نیمه هست دارم تمرین میکنم باهاش که هم غلت بزنه هم بشینه

من از چهارونیم ماهگی عذا دادم

از ۴ ماهگی الی ۶ ماهگی میتونی غذای کمکی بهش بدی
اگر بچتون پسر هست ۷ ماهگی میشینه اگر دختر هست ۹ ماهگی
زودتر از این زمان به بچتون فشار نیارید که حتما بشینه کمرش اذیت میشه خوب نیست

غذا از ۶ماهگیه اما یه سری از بچه ها ک وزنشون کمه یا نارس ب دنیا اومدن دکتر میگه زودتر شروع کنن

برای بچه هاباید از۶ماهگی غذای کمکی رو شروع کرد
اماتوبرنامه گهواره مامانایی هستن که از۴ماهگی شروع کردن به غذا دادن

5 ماه و نیم میتونی بهش غذا بدی

سوال های مرتبط