با چایی صاف کن رنده کن بعدش دیگه مث فرنی باید درس کنی
رنده کن بزار با نصف لیوان آبجوش سرد شده یا جوشیده فرقی نمیکنه ۱۰دقیقه بجوشه بعد از چای صاف کن ردش کن بریز تو شیشه بخوره اگ خواستی نباتم بریز داخلش
من تواب کم یه لحظه میجوشونم پوستش در میاد میندازم تو میکسر
فرنی دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.