۴ پاسخ

با چایی صاف کن رنده کن بعدش دیگه مث فرنی باید درس کنی

رنده کن بزار با نصف لیوان آبجوش سرد شده یا جوشیده فرقی نمیکنه ۱۰دقیقه بجوشه بعد از چای صاف کن ردش کن بریز تو شیشه بخوره اگ خواستی نباتم بریز داخلش

من تو‌اب کم یه لحظه میجوشونم پوستش در میاد میندازم تو میکسر

فرنی دادی؟

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 ۱۵ ماهگی