۶ پاسخ

منم از ده روز بعد پریود شدنم ترشحام همینجوریه نه خارش دارم ن سوزش پریود هم نشدم

عادی نیس مگه؟ ترشح ک بی بو و خارش باشه طبیعیه دیگه

منم سوالم اینه چندوقتیه اینجوری شده

اگر اقدامی نی نی هست چون منک اینجوری یودم

عفونت

خودت ارضا شدی

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری