من همیشه اول با آب معمولی میشورم بعد میندازم داخل ابجوشی که جوش نیست قشنگ استریل میشه جنس شیشه شیرم از شیشیس
با آب جوش سریع بعداز هربار استفاده
هر روز صبح به صبح
با مایع استریل چیکو
من با مایع و فرچه مخصوص میشورم
میگن با اب جوش نجوشونید چون سر شیشه پلاستیک هست
پلاستیک هم نباید زیاد گرما بخوره
من شیشه شیر ،شیر دوش ، پستونک ، قطره چکونهای دارو داخل یه ظرف آبجوش و مایع استریل میریزم میزارم یه ربع بیست دقیقه بمونه بعد آبکشی میکنم
با آب داغ بعد از استفاده
هر بار ک شیر میدم یا با آبجوش میشورم یا مایع استریل
من اولا با ی قطره مایع ظرفشویی میشستم ولی الان دیگه با آب داغ میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.