سرکلاژ چیه ؟؟؟
چرا اصلا دهانه رحم باز میشه ؟؟؟😭

۲ پاسخ

شاید بخاطر انقباضات باشه

فک کنم وقتی بچه پایینه یا رحم نمیتونه بچه نگه داره میگه سرکلاژ کنید

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی