۳ پاسخ

این همه استرس واسه ما خانومای باردار بده ولی کاری هم ازمون برنمیاد….واسه همین باید اول مراقب خودمون باشیم و بعد هم دعا کنیم

حتی برق هم بزنن، بیمارستانا برق دارن، نگران زایمان نباشین
به اون سادگی ای که تو ذهن ما هست، نیست.
خیالتون راحت
فقط به کوچولوتون فکر کنین

مجبورمون میکنن طبیعی بزاییم😮‍💨😭😭😭

سوال های مرتبط