۸ پاسخ

انشالله كه چيزي نيس عزيزم
من خودمم اينقدر تو حاملگي سونو فرستادن كه ميگفتن وزن بچه كمه رشد نميكنه هر ماه سونو بودم ولي خداروشكر سالم و صحيح بدنيا اومد نگران نباشين

ایشالا چیزی نیس
تو راه دارید میرید نذرام البنین ۱۰۰ تا صلوات بفرستید حتما جواب میده.

انشاالله

انشالله که دوتا تون خوب خوب هستین گلم منم برات صلوات فرستادم

ان شاالله ک حال جفتتون خوبع با لب خندون و دل ساد میایی خونه

انشالله که خوبه عزیزم منم صلوات میفرستم

گلم چند هفته ایی
گوشت زیاد بخور
قارچ کبابی بخور سریع وزن نی نی رومیبره بالا
امگا۳عالیه

انشالله که خوبه چندتا صلوات نذر کن منم برات فرستادم نگران نباش

سوال های مرتبط