۵ پاسخ

قند ۲۴تا ۲۸ سونو رشد ۲۸تا۳۰

من ۲۴ هفته انجام دادم.

اونایی که هفته‌پایین انجام میدن تو ازمایش اولیه بارداری قندشون بالا بوده دکتر واسه کنترل کردنش دو سه هفته بعدش تکرار کنن
ولی‌ماها همون ۲۴ تا ۲۸ هفته انجام میدیم
بهترین تایمش ۲۵ هفته س

من امروز اومدم

من ۲۷هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری