👈👈سونوی رشد ۲۸ هفته است یا ۳۲ هفته؟؟ بهداشت هم می نویسه؟

۶ پاسخ

مگه نمیشه همینجوری خودت بری؟؟

۳۰هفته برو
که اگه وزنش کم باشه وقت داشته باشی

من ۳۲ رفتم پزشک بهداشت برام نوشت رفتم

۳۲ هفته بری بهترین زمانشه

بین ۲۸تا ۳۲ هفته میتونی انجامش بدی
من دکترم واسم نوشت

هردومیشه من ۲۸رفتم اما میگن۳۲بهتره نه بهداشت نمینویسه

سوال های مرتبط

مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد