مگه نمیشه همینجوری خودت بری؟؟
۳۰هفته برو
که اگه وزنش کم باشه وقت داشته باشی
من ۳۲ رفتم پزشک بهداشت برام نوشت رفتم
۳۲ هفته بری بهترین زمانشه
بین ۲۸تا ۳۲ هفته میتونی انجامش بدی
من دکترم واسم نوشت
هردومیشه من ۲۸رفتم اما میگن۳۲بهتره نه بهداشت نمینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.