۳ پاسخ

من والا خاب بودم با بچم شوهرم فیلم میدید اون فهمیده بود

نه زیاد ولی آدم می‌ترسه با این اوضاع یه زلزله کم داشتیم

من نه محکم بود

سوال های مرتبط