اسم علمیش فلج مغز هستش
ضرر خاصی نداره ولی خب عذاب اوره
شانس بیاری یکی بیدارت کنه
منم به بار برام پیش اومد یه جور فلجه لحظه ای هست ممکنه فشار عصبی براتون پیش اومده اون شب
عزیزم چیز مهمی نیست. خودتو نگران نکن. به خونه ی قدیمی و اینا هم ربطی نداره. من همیشه اینطوری میشم.
بختک توچیه عامیانش مردم قدیم دلیلشو نمیدونستن فک میکردن یه انرژی ماورایی من انقدر این مدلی میشدم قدیم باید تمام تلاشتو بکنی دستتو تکون بدی
دلیل علمی اینه که مغز بیدار شده ولی عضلات هنوز خوابن و تکون نمیخورن و انگار سنگینن و یکی چسبیده ازشون
دیر شام خوردی
منم یکی دو هفته پیش اینجوری شدم ساعت طرفای سه و چهار بود طاق باز خواب بودم یهو حس کردم فلج شدم بعد کامل دور و برم و حس میکردم انگار دستام زیر بدنم قفل شده بود یکی روم نشسته بود دستاش دور گردنم بود چشام نیمه باز بود میدیدم شوهرم و پسرم کنارم خوابن هرچی تلاش میکردم تکون بخورم یا جیغ بکشم نمیشد تمام تنم عرق سرد کرده بود
اینقد صلوات فرستادم تو دلم اینقد قرآن خوندم
یهو بابام برای نماز صبح بیدار شد اومد توی حال بالا سر ما رد شد من انگار بدنم آزاد شد
برای منم وقتی مجرد بودم چند بار اتفاق افتاد سوره بخون بخواب البته مامانم میگه وقتی بیرون میری اشتباهی اونا رو لگد میکنی این اتفاق می افته از زیر درخت رد شدنی بسم الله بگو
حالا تو خوبه من یه بار بختک افتاد علاوه دیدن بر اطرافم یه سایه سیاه هم میدیدم خیلی ترسناک بود
غذای سنگین و شیوه خواب اشتباه و خیلی چیزهای دیگه باعثش میشن
من اصن اطلاعاتی راجبه چیزی ک گفتی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.