فقط بخاطر شیر خوردنه..
نگران نباش..
از شیر گرفتی یه کم بهتر میشه..
البته نه اونقدر زیاد..
من خودم دختر اولم شیر خشکی بود دیوونه ام کرد الان 6 سالشه بد غذاس لاغر دیگه واقعا نمیکشم چیزی بگم حوصله ندارم
پسر منم دوقاشق شیربرنج خورد فقط
کی از خواب بیدار شده؟؟ شیر کی خورده؟
دختر منم نمیخوره من با تلویزیون و آهنگ برنامه کودک و… بهش میدم
اصلا هم غذای نونی و لقمه نمبخوره فقط اوتمیل تخم مرغ ابپز و فرنی 😑
اخی دس رو دلم نزاااار خونه
بچه های منم نخوردن عصبی شذم ریختم اشغالی
دختر منم هیچی تو این ۷ ماهی که غذا افتاده به زبونش نزده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.