چرا انقد بدبختم ...ک قند دارم تو بارداری خسته شدم

۳ پاسخ

باید رژیم بگیری دیگ کاری نداره ک

چ کم چ زیادش ضرر
من سر بارداری قندم پایین بود الانم پایین هست دکتر گفته بود تنها نمون و حتما کنارت یچیز شیرین باشه همیشه

منم داشتم ۹۰ بود یادمه رعایتم میکردم میای تاپیکم لطفا

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری