خانوما من قند بارداری دارم چه چیزایی خوبه ک بخورم ؟

۵ پاسخ

قندت چنده؟

کاهو

نان جو

کره بادام زمینی

ماست

کشک

عدس

گردو

رب انار

کدو قند کنترل میکنه

نخور قند جاش انجیر و خرما

خرما زیاد نخور موز و پرتقال هم خیلی قند دارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی