من الان بچمو‌بردم دکتر میگه زردی داره هنوز مگه میشه؟

۶ پاسخ

برای منم اتفاق افتاد میگن مزمن شده
قطره بیلی استاپ با دو قرص ژله ای مانند بهش دادم بعد یک هفته بردم دکتر گفتن خوب شده اما بعد ده روز دوباره احساس کردم زرد شده
اینبار دو سه روز پنج قطره چکان دم کرده ترنجبین دادم و خودمم می‌خوردم ترنجبین هم ملینه باعث میشه زردی کم تر بشه بعدش دیگه واقعا خوب شد
اگر خوب نشه باید آزمایش بدین ممکنه فاویسم عفونت ادراری یا مشکل تیروئید یا کبد وجود داشته باشه

پسر منم تا یک و نیم ماه داشت آخرش چنتا آزمایش گرفتن گفتن فاویسم داره برا همینه یدونه قرص داد ی هفته ای خوب شد

آره پسر منم هنوز داره

اره
خواهرزاده من تا 3ماه داشت

تا چهل روز میشه بله

بله

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی