خانوما واکسن یکسالگی داریم؟
چطوره سخته اسونه؟

۴ پاسخ

خییلی سبکه

یک سالگی ک دارن اما سبک اصلا تب ندارع فوق العاده سبک

فکنم یک ونیم سالگی واکسن دارن

راحت دختره من اصن تب نکزد

سوال های مرتبط

مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی
مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی