۴ پاسخ

من پیش مهدوی بودم
خیلی راضی بودم
اصلا هم زیر میزی نمیگیره

جیحونی
خیلیم دستش خوب بود اصلا درد نداشتم خودم روپا شدم روز بعدزایمانم
سال402
از من4تومن گرفت ولی ارزش داشت

دکتر من خانم دکتر طهماسبیه
تو کلینیک مهرگان میشینه
همون مهرگان سرارین میکنه

من پیش سکینه سادات ابراهیمی فرسنگی زایمان کردم همه بیمارستان ها قرارداد داشت غیر مهرگان الان رو نمیدونم
زیرمیزی ندادم چون باید سزارین میشدم فکرم نکنم پولکی باشه ولی برای مریضا خیلی وقت میزاره یدونه یدونه میفرسته داخل

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری