۴ پاسخ

دختر من یبار ی پیاله پر میخوره یبار با دوتا قاشق سیر میشه بستگی به تغذیه اون روزش داره و اینکه مثل ما آدم بزرگا اشتهاشون مثل هم نیست ک

معدع بچه ها ک یکی نیست هرچقدر بچت میخوره

دوتا قاشق

هرچقدر میلش بکشه بایدی نیست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی