زرده آبپز با سیب زمینی آبپز باهم له میکنم با کره میدم میخوره
زرده آبپز.با آب جوشیده قاتی میکنم
فقط زرده بده فعلا
فقط بصورت آبپز و فعلا فقط زرده، بذار خوب آبپز شه یکم از زردش له کن و با شیر و کره یا فقط شیر رقیق کن، با آب هم میتونی رقیق کنی، هرطور کوچولوت دوس داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.