۳ پاسخ

اب پز کن بعد رنده کن داخل فرنی

منم بعد اپز رنده میکنم یک مقدار کره نمک اب جوش میزنم یک بارم گفتن ماست بزن زدم ولی خیلی علاقه نشون نمیده دوست نداشت

من اپز میکنم به زردش ی ذره کره و شیرخشک میزنم رقیق میکنم میدم البته زیاد دوس نداره😕

سوال های مرتبط

مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی